Big Data - Slay

Left) Big Data, Right) Album3.0 Main

Big Data - Slay

[Verse 1: Big Data]
I was talking to myself
나 자신과 대화를 했었지
I belonged to someone else
난 다른 사람의 것이었어
Hey, can you tell me who is who?
이봐, 누가 누군지 말 해줄 수 있어?
I'll give you a clue
힌트를 줄게

[Chorus: L1ZY]
Follow me
따라와
'Cause I know you want to play
그거야 너가 놀고 싶어 하는 걸 알잖아
Follow me
따라와
Don't you know I came to slay?
죽이러 온걸 모르는 거야?

[Verse 2: Big Data]
They look just like each other
그들은 서로 닮아있어
He was something like a brother
그는 무언가 오빠 같았지
You, now you know my face
너,  이제 넌 내 얼굴을 알고
I'll show you the way
너에게 길을 보여줄게

[Chorus: L1ZY]
Follow me
따라와
Don't you know I came to slay?
내가 죽이기 위해 온걸 모르는 거야?
Follow me
따라와봐
'Cause I know you want to play
그야 너가 놀고 싶다는 걸 알거든
It's not a dream
꿈이 아니야
Believe me when I say
내가 말할때 믿어
Don't you know I came to slay?
내가 죽이기 위해 온걸 몰러?
To slay
죽이기 위해

[Verse 3: L1ZY]
Not a dream
꿈이 아냐
You followed me, you made me feel alive
넌 날 따라왔지, 넌 내가 살았다는 걸 느끼게 만들어줬어
Not a dream
꿈이 아냐
And I'm so glad to have you by my side
그리고 너가 내 옆에 있어줘서 너무 기뻐
Oh yeah
오 예
Not a dream
꿈이 아니야

[Verse 4: L1ZY]
And it's turning out exactly as I planned (Not a dream)
그리고 이건 내가 계획한 대로 정확하게 진행되고 있어 (꿈이 아냐)
And I've got you eating out the palm of my hand (Not a dream)
그리고 널 쥐락펴락할수 있게 되었지 (꿈이 아냐)
You can take it back, I'm taking what is mine (Not a dream)
네가 다시 가져갈 수 있어, 난 내걸 가져가는 거야 (꿈이 아냐)
I'll be right here until the end of time
난 끝이 올때까지 여기서 기다릴 거야

[Chorus: L1ZY]
Follow me
따라와
Don't you know I came to slay?
내가 죽이러 온걸 모르는 거야?
Follow me
따라와봐
'Cause I know you want to play
그야 너가 즐기고 싶다는 걸 아니까
It's not a dream
이건 꿈이 아니야
Believe me when I say
내 말을 믿어
Don't you know I came to slay?
죽이기 위해 온걸 모르는 거야?
To slay
죽이기 위해

반응형

+ Recent posts